۱۳۹۰ آذر ۱۷, پنجشنبه

حوادث مهمی که زنجیره ای به وقوع میپیوندند و ما به آنها بی توجهیم!

برخی اتفاقات هستند که ممکنه به تدریج واقع بشن،اما به هم ربط دارند و ما ایرانیها معمولا به اونها بی توجهیم تا زمانی که کسانی توجه ما رو به اونها جلب کنند!
درست مثل قتلهای زنجیره ای؛ تا قبل از قتل فاجعه بار داریوش و پروانه فروهر و پوینده و مختاری اغلب قتلهای تقریبا سیاسی پیش از آن(مثل کشیش هوسپیان مهر و...)به راحتی در صفحه حوادث یا حداکثر در بخش سیاسی روزنامه ها می آمدند و پس از چند روز خبر محو میشد!
اما امروز میخواهم خبری رو یاد شما بیارم که به اون توجه زیادی شد اما در اون زمان به رابطه آن خبر با خبرهای بعدی پی نبردیم؛
اگر یادتون باشه حدود دوسال پیش مردم تهران(خصوصا شرق و مرکز تهران)صدای مهیبی مثل  صدای پرواز هواپیما در ارتفاع پایین رو شنیدند و در بسیاری از سایتها از جمله بالاترین گزارش کردند...پس از چند روز بدلیل فضای سیاست زده ی ایران پس از انتخابات88 این خبر هم محو شد!
اما چیزی که این خبر رو مشکوک میکنه این هستش که مدتی کوتاه پس از این خبر اعلام شد که فرمانده قرارگاه پدافندی خاتم الانبیاء یعنی فرمانده کل نیروهای پدافند ارتش جمهوری اسلامی(امیر سرتیپ میقانی)برکنار و فرد دیگری به فرماندهی پدافند کشور منصوب شده!(این در حالیست که سرتیپ میقانی که دکتری هم دارند در میان ارتشیها بسیار محبوب و مشهور بود)
نکته ی دیگر آنکه همه واقفند که در صداوسیما نسبت به سپاه پاسداران خیلی به ارتش بهایی نمیدهند و معمولا از فرماندهان ارتش در تلویزیون خبری نیست در حالی که از زمان تغییر فرمانده پدافند ارتش این شخص(امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی) بطور مداوم در تلویزیون حضور میابد و مصاحبه میکند!
نکته ی دیگر خبری بود که در همان زمانها پیچید و آن دستگیری برخی از افسران بلندپایه ارتش بدلیل اعتراضات سیاسی بود!(هرچند که این خبر در حد شایعه بود)
و این روزها هم که خبر پیروزی پدافند ایران در مواجهه با پهپاد آمریکایی بر سر زبانهاست!
آیا ارتباطی میان تمام نقل و انتقالات و حوادث در نیروهای نظامی ایران وجود دارد؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر