۱۳۸۹ اسفند ۲۱, شنبه

عزیزی که داری گند میزنی یه لحظه وایسا ببین کجا وایستادیم؟...جلوی میرحسین و کروبی تحقیر شدیم!

فکر میکنید چه اتفاقی افتاده؟!...به خدا ساده تر و بی غیرت تر از ما ایرانیا خلق نشده!...تا بوده همین بوده...تو تاریخمون هم پره از این حماقتها!...همیشه نوشدارومون بعد مرگ سهراب رسیده...تک و توک توی تاریخمون مرد!(با دال محکم و کشدار) داریم مثل کوروش مثل آذرمیدخت مثل امیرکبیر مثل عباس دوران مثل محمد مختاری...شما رو به هر چی میپرستید دروغ میگم؟!...همیشه منتظر یه هسته رهبری و حامی هستیم تا شجاعتمون رو نشون بدیم...به خدا یاد فداکاری شهید عباس دوران که می افتم که با هواپیما دل دریاییش رو به دریا میزنه و در حال سوختن خودش رو به برج مراقبت فرودگاه بغداد میکوبونه بغضم میخواد بترکه و داد بزنم آهای ایرانیا...خجالت نمیکشید تو خاکی نفس میکشید که اینا نفس کشیدن؟!
وقتی یاد اون متن توی فیسبوک شهید محمد مختاری می افتم میخوام همه ی دنیا رو صدا کنم بهشون بگم:ماهایی که نشسته داریم تو ذلت زندگی میکنیم چرا آخه نمیمیریم؟!
دیشب موقع خواب داشتم به این فکر میکردم که میرحسین و کروبی رو بعد از 17اسفند بردن توی یک اتاق و کلی آزار و اذیتشون میکنن بعد بهشون میگن دیدید برای کیا داشتید خودتون رو میکشتید؟!دیدید جنبش سبز لجنیتون هم هیچ ...ی نتونستن بخورن؟!(بقیه شو خودتون میتونید در مورد زهرا رهنورد و فاطمه کروبی تصور کنید خوب نیست گفته بشه)
همین الانش هم که دارم اینارو مینویسم دارم دیوونه میشم!!!من مطمئنم اگه حتی بیرون بیان به رومون نمیارن(اگه اتفاق افتاده باشه)!شما رو به خدا یه کم به خودمون بیایم هر روز دارن تحقیرمون میکنن...نشستن دور هم بهمون میخندن...به خدا میشینن بالاترین رو میخونن مسخره مون میکنن:سه شنبه های اعتراض!هه هه هه هه.
آقایون خانومها خودمون و یه ملتی رو اسکل نکنیم...اگه مرد تغییرید اول باید خودمون تغییر کنیم...باید این ترس از باتوم و کتک خوردن از سرمون بیفته...باید دلمون دریایی بشه...باید یاد بگیریم که اگر کنار هم باشیم هیچ کس حریفمون نیست...باید یاد بگیریم اگر چیزی میخوایم باید هزینه اش هم خودمون بپردازیم نه اینکه منتظر بقیه بشیم بیان تو خیابون و کشته بدن اونوقت ما دستمزدشون(که آزادی وطنه)رو نشخوار کنیم.نزارید بدنام ترین نسل تاریخ ایران مثل کوفیها بشیم!
یه یا علی بگید و خودتون رو برای حضور تو میدون انقلاب از چهارشنبه سوری تا لحظه تحویل سال آماده کنید.ترقه هاتون یادتون نره...شاید وزارت کشور مجوز داد.D:

۶ نظر:

  1. لذت بردم ممنون
    من تمام کف تمام این پاهایی که توی خیابون میرن رو می بوسم

    پاسخحذف
  2. ول معطلی بابا. تنور که سرد شد دیگه خودتم بکشی نون نمی چسبه . اون وقت که سه، چهار میلیون تو خیابون بودن، همون موقع باید بیت و ریاست جمهوری و وزارت کشور و صدا و سیما و کیهان رو همون چند میلیون میگرفتن که در اینصورت رژیم همون روز ساقط بود. مردم تعلل کردن و از سردرگمی رژیم همان چند روزه استفاده نکردن تا رژیم خودش رو جمع و جور کرد و راحت سرکوب کرد. همان اشتباهی که مردم لیبی کردند و تو همون هفته اول کار قذافی رو نساختند و او تجدید قوا کرد و حالا داره نابودشون میکنه. آقاجان این یک اصل است که در جنگ باید از فاکتور غافلگیری بطور کامل استفاده کنی وگرنه شکست میخوری. ملت ایران هر ده، پانزده سال یک بار بیدار میشه، تا چه کسی باشه از این سیل استفاده کنه و کار رو صورت بده. امروز دیگه دیر شده وعده ما ۱۰ ، ۱۵ سال دیگه.

    پاسخحذف
  3. ممنون از نوشته ات
    من فکر میکنم تعداد تلفات و کشته های ایرانی بمراتب بیشتر از لیبی بوده ولی مشکل اینجاست که در ایران مردم خیلی راحت پشت همو خالی میکنند تا دژخیمان یکی رو میگیرند بقیه عوض کمک فرار میکنند تا اونها با خیال راحت بیاند و دوباره یکی دو نفر را نشون کنند و بگیرنشون
    یک مطلب دیگه اینکه این انقلاب یا جنبش دیگه انقلاب حمالها به قول خمینی احمق نیست این یکی انقلاب روشنفکر هاست و شاید به خاطر اینه که زد و خوردها یک طرفه است مثل مبارزه بین یک انسان عاقل و یک دیوانه

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز حرف دل مرا زدی، مشکل اینجاست که ما به دنبال آزادی هستیم ولی نمی دانیم که هزینه دارد و نمی خواهیم که هیچ هزینه ای بدهیم.
    کوشا

    این قسمت را حذف کنید وقتی نظر من را پست میکنید:
    من در این رابطه بلاگی ایجاد کردم و سوالی مطرح کردم ممنون میشوم اگر نظر خودت را بدهی:

    http://wavesoffreedom.wordpress.com

    پاسخحذف
  5. دمت گرم !! این چار کلام حرف حساب تو از پونصد تا مقاله و تحلیل و تفسیر روشنفکرآی چرند باف بیشتر میارزه ! همینطورکسانی که کامنت گذاشتن . دم همتون گرم ! من بیشتر با نظر دماوند موافقم ! والی نباید ناامید بود ۱۰ -- ۱۵ سال خیلی بدبینانه ست ، همونطور که بعد از یکسال مردم برگشتن خیابون ایندفه دیگه تمام تردید ها کنار میره و همه برای سرنگونی ابدی حکومت دینی و آخوند ها به خیابون برمیگردن. و تو دوست عزیز !ببین !! ما میخواهیم از اسارت ۱۴۰۰ ساله اسلام رها بشیم (یکی از اهداف و سخت ترین البته).
    غیرت و جوانمردیت رو تحسین میکنم اما یادت باشه آرمان های والای ما از کروبی و موسوی گذر کرده و انها اگر قدرت میگرفتن خواه نا خواه به بقای این رژیم کمک میکردن هر چند انسانهای وارسته ای هستن! مطلب زیاده ! والی برای یک کامنت فعلا کافیه . پاینده و پیروز باشید.

    پاسخحذف
  6. اگه قراره "یا علی" بگیم تا از جا برخیزیم و ایران را آزاد کنیم، که بهتره نکنیم.. چون نتیجه "یا علی" گفتن رو دیدیم.. ولی اگه قراره "درود بر ایران" بگیم و کاری کنیم، اون وقت به نتیجه می رسیم.. نکته بی اهمیت و کوچکی به نظر می رسه، اما بد نیست که خرافه گویی را از کلامهامون مثل کردارهامون پاک کنیم

    پاسخحذف