۱۳۹۰ فروردین ۸, دوشنبه

اتحاد و همراهی؟...با چه کسانی؟


ما همه با هم هستیم...هر کسی که دلش نه فقط برای ایرانی آباد و آزاد میتپه,که حتی برای آینده فرزندانش مبارزه میکنه!


بذارید نظرمو بدون رودربایستی و ترس از منفی بگم,به خدا هدفم فقط تضعیف نشدن جنبشه,چون مجاهدین خلق مثل وزنه هایی هستن که نمیذارن بالون جنبش سبز بلند بشه و پرواز کنه:به نظر من(که تنها یک نفر از جنبش بزرگ سبز هستم)مجاهدین خلق در دایره وسیع این جنبش نمیگنجه...میدونید چرا؟

اول اینکه اکثریت اعضای جنبش سبز طبیعتا در داخل کشور هستند...به نظرتون مردم در داخل کشور چه نظری در مورد این گروهک(از لفظ جنایتکار استفاده نمیکنم که برخی سریع جوش نیارن و بتونن آروم بحث کنن) دارند؟

کسی که برادر,پدر,رفیق یا اقوام دور او بدست این گروهک ترور یا معلول شده میتونه حتی یک لحظه اینها را تحمل کنه؟چه برسه به اتحاد با اینان...من به شخصه بدلیل شهادت یکی از اعضای خانواده ام(پسر دایی) توسط مجاهدین خلق بیشتر از حقوق شهروندی برای این جماعت را نمیتوانم تحمل کنم...حتی رفقای دیگرم که بعضیشون آتئیست هستند هم مجاهدین خلق رو جنایتکار میدونن.اینها هنوز از لیست گروههای تروریستی آمریکا هم خارج نشدن!

ببینید منافق به چه معناست:یعنی کسی که خودش رو کس دیگری نشون میده,یعنی تزویر,یعنی دورویی...حالا شما بگید چه کسانی بودند که جنبش سبز و موسوی رو مسخره میکردن؟چه کسانی بودن که میگفتن موسوی از طرف حکومت برای گرم کردن تنور انتخابات اومده؟

حالا همین افراد خودشون رو رهبر مقاومت و رییس جمهور خلق ایران میدونن!

دورویی از این بیشتر؟پس واقعن لفظ منافق برازنده این گروه است.به خدا اینا از دار و دسته احمدی نژاد بدترن...نگاه کنید کسانی که تونستن از پادگان اشرف فرار کنن چی تعریف میکنن...اگه اینا به قدرت برسن هممون باید یدونه عکس آقامسعود و مریم خانوم رو بزنیم روسینمون و همگی کاپشن خاکی بپوشیم!

چیزی بدتر از حمله به وطن و همکاری با دشمن خونی ایران صدام(چه قبل از انقلاب چه بعد آن دشمنیش رو نشون داد)وجود داره؟چیزی بدتر از حمله توپخانه ای به یک شهر مسکونی و کشتن هموطن حتی با عقیده متفاوت وجود داره؟

خواهش میکنم احساسی برخورد نکنید و کلمه اتحاد رو با اتحاد با مجاهدین خلق قاطی نکنید...اینا پاشون به ایران برسه و قدرت رو بدست بگیرن اول کاری که میکنن انتقامه...انتقام از ملت ایران.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر