۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۰, سه‌شنبه

جای خالی لینکهای 1000امتیازی سبز در بالاترین!

من نزدیک سه ماهه که تو بالاترین عضو شدم،اما  از عید سال 88 با بالاترین آشنا شدم و از اون موقع بیشتر وقتم رو در نت تو بالاترین میگذرونم؛چون احساس میکنم هر اونچه که من در دنیای مجازی احتیاج دارم معمولا تو بالاترین لینک میشه!
اما این پست رو نوشتم تا از دلتنگیم برای لینکهایی بگم که در دوران انتخابات داغ میشدن و مثلا 500،800 یا 1000 امتیاز میاوردن و تو باکس "بهترین لینکهای امروز"  چشم رو نوازش میکردن...بعد تازه وقتی وارد بخش نظرات میشدی،کامنتها یه دنیای دیگه ای داشت!اصلا بیشتر وقت من با خوندن کامنتها و لذت بردن از اونها سپری میشد!...واقعا دلم برای اون بالاترین تنگ شده:(

اما خیلی وقته که این اعتبار بالاترین به بازی گرفته شده!...من به شخصه تمام تلاشم رو کردم که تو این دو ماهه از عضویتم چیزهای مسخره یا بهتره واضح بگم؛چرت و پرت رو لینک نکنم!حس میکنم خیلی ها(بخصوص کاربرهای قدیمی) در مورد این اعتبار تعصب دارن،این قضیه رو در مخالفت و منفی دادنهای این کاربرها به لینکهای مزخرف میتونید ببینید!

کاش یه حرکتی مثل موجی که برای 25 بهمن به راه افتاد و بیشتر کاربرها از فرستادن لینکهای نامربوط یا حداقل از داغ شدن این لینکها جلوگیری کردن برای ایام اعتراضات گسترده مثل 22 و 25خرداد و حتی همین اعتصابات دانشجویی پیش رو ایجاد میشد!(البته لینکهای سرگرمی با مزخرف خیلی فرق داره)
مطمئنم اگر کاربرهای قدیمی حرکاتی مثل این رو آغاز کنن هم در اعتراضاتمون موفقتر میشیم(چون الان بیشتر مردم برای دسترسی به اخبار لحظه ای به بالاترین مراجعه میکنن) و هم اینکه اعتبار بالاترین گسترش پیدا میکنه و میتونیم دوباره شاهد لینکهایی با امتیازات بالا باشیم.
به امید پیروزی جنبش آزادیخواهانه سبزمون.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر