۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

تیم مشایی و احمدی نژاد در نیمه خرداد به دنبال چه چیزیست؟!

بعد از پرسش و پاسخ مهدی خزعلی با خبرنگاران سبز و توضیحات بیشتر وی در مورد اتفاقاتی که بطور سربسته در مورد نیمه خرداد پیش بینی کرده بود!و گفته بود که این اتفاقات تمامیت ارضی ایران رو در خطر قرار خواهد داد...یک حالت انتظار اعصاب خورد کن شکل گرفته که؛بطور عجیبی از فاش شدن ریز آن در همه جا جلوگیری میشود(میخواهند بدانیم که چیزی هست اما نباید بدانیم که چه چیزی هست)!
امااستاد عبدالله شهبازی،مورخ باسابقه کشورمون در این مورد بحثهای بسیار خوبی رو با مخاطبانش در صفحه فیسبوک شخصی خود برقرار کرده که بسیار سودمند و پرمحتوی هستند.
ایشان در کامنتی ذیل پستی با عنوان((از گلدبرگ تا مشایی:نیمه خرداد چه خواهد شد؟))نوشتند که:
"دیشب یکی از دوستان که با یکی از فعالین تیم رسانه ای مشایی دوست قدیمی است، گفت فرد فوق تلفنی به وی گفته: نیمه خرداد همه چیز عوض خواهد شد."
و در کامنت بعدی:
"به راستی، اینها منتظر تحولی هستند. عجیب است."
 در ادامه به چند خبر در سایتهای اصولگرا نگاه کنیم و عمق ترس  از اتفاقی که شاید! بیافتد را ببینیم(البته شرط عقل احتیاط است):
به گزارش سایت الف "ليدر جریان انحرافی: تا 1 رجب سکوت کنید"

آینده نیوز:جریان انحرافی منتظر حادثه ای بزرگ در یك ماه آینده است!
 ندای انقلاب:توصیه های لیدر اعظم جریان انحرافی به اعضای فرقه!
همچنین پیشنهاد میکنم در پایین به مطالبی در این مورد که از آقای شهبازی منتشر شده و بحثهایی که در فیسبوک انجام شده نگاهی بیاندازید:
از گلدبرگ تا خزعلي و مشايي: نيمه خرداد چه خواهد شد؟!
حوادث جاري عجيب ولي بسيار جدّي است!
استاد عبدالله شهبازی بدلیل نگارش کتاب «زمين و انباشت ثروت: تکوين اليگارشي جديد در ايران امروز» و افشاگری در مورد زمین خواری و فساد در شرف بازگشت به زندان در هفته آینده هستند مگر اینکه با رای نهایی رییس قوه قضاییه تبرئه شوند و حق به حقدار برسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر